חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האהבה האמיתית שלי

אני חושבת שמעבר למקצוע שרכשתי לי שבתוכו יש גם את עניין הגוף וגם את העניין האנושי ,האהבה הכי גדולה שלי היא לבעלי חיים-אז עם קשר או בלי קשר, אני מצאתי לזה קצת קשר.

האהבה שלי לבעלי חיים תמיד הייתה שם, מאז שאני זוכרת את עצמי גדלתי עם בעלי חיים, לפחות כלב אחד בבית אם לא יותר.  היום אני מגדלת שני כלבים עם בן הזוג שלי, והלב שלי יוצא תמיד לכל בעלי החיים. בעקבות כך, החלטתי לעשות מעשה ולשלב בין שתי האהבות- פילאטיס ובעלי חיים.  התחלתי לבצע אימוני פילאטיס אחת לתקופה שכל הכנסותיהם מיועדות לעמותות למען בעלי החיים.  החיבור שמצאתי בין הפילאטיס לבין בעלי החיים הוא מופשט, האהבה הפשוטה שהיא ליצור חי נושם ואוהב, האהבה שלנו מחולקת לרבדים שונים וכל אחד מאיתנו מוצא אותה במקום אחר. אני חושבת שאחרי 26 שנה והדרך עוד ארוכה- מצאתי עצמי מחפשת כיצד למלא את הלב שלי, והדרך המוצלחת ביותר עבורי היא לשלב בחיי את הפילאטיס -הנשימה והקרבה לבעלי החיים. בסוף אהבה היא אהבה.

אהבתם את הפוסט?
מוזמנים לשתף עם מתאמנים אחרים

יכול להיות שיעניין אותך גם:

אנחנו שוכחים

שוכחים את הצדדים הטובים שבנו. את הדברים הנפלאים שאנחנו עושים. את המתנות הקטנות שהטבע והחיים מעניקים לנו מידי יום ביומו. אנחנו בעיסוק בלתי פוסק במה

האהבה האמיתית שלי

אהבה שלי לבעלי חיים תמיד הייתה שם, מאז שאני זוכרת את עצמי גדלתי עם בעלי חיים, לפחות כלב אחד בבית אם לא יותר. היום אני מגדלת שני כלבים עם בן הזוג שלי, והלב שלי יוצא תמיד לכל בעלי החיים.

Scroll to Top
PIECE OF HEAVEN – COMING SOON
STUDIO EMANUELLE – COMING SOON
CALAO TLV ©

!Get 10% Off

הצטרפו לקהילה שלנו וחסכו
 10% בהזמנה הראשונה שלכם.